2010年9月6日 星期一

我第一次的長洲艇釣

九月三日的南油之旅因為一個獅子山,最終還是取消了!不打緊,這樣也無損我們繼續釣魚的心情,所以昨天大家就走左去長洲艇釣。


哈哈....大王去左長洲艇釣咁多次,我都未去過。今次終於比個機會我見識下喇!


晨咁早六點幾起身,七點幾就見到外面係藍天白雲。但,車一過了海就落大雨。點算呢?!我無帶雨褸呀!


點都好,搭八點鐘船入長洲先算啦!


結果,一落船....



藍天白雲就在你眼前出現,可能剛剛落完雨,所以天朗氣清,好舒服呀!



依照長洲五寶以往的長洲釣行,習慣第一個景點就是來這裡飲個早茶。


哈哈...一班人一大清早飲早茶真係人生一大樂事呀!



飲杯茶,食個包,仲可以食盅排骨飯。



以前黎長洲都唔覺得咁靚O既....



我們就是在這間食早點,都幾多新鮮點心選擇呀!



哈哈...唔黎釣魚都可以租單車來個環島遊。這些單車是島上居民的交通工具。



食飽飽就係搽太陽油的時間喇!今次團友有大王、阿甘、發記、達達、達嫂和我喇!



出發前的達達對今次釣行信心十足,睇黎預知到自己將會釣到好多魚喎~~



正搽太陽油的大甘...



發記呢個POSE和笑容都好CUTIE



大王去買至愛--->冰!



全靠這包冰,我們先可以在炎夏出海釣魚飲冰涷椰皇、食冰涷JELLY和消暑飲品。



仲有豆腐花呢~~~



YEAH!出發!歡迎達達和大甘船長~~~



哈哈...肉騰騰的大王~~



原來達達和達達嫂釣魚好厲害~~~



大王: 我地唔夠佢地釣~~



長洲其中三寶,另外一寶大甘就坐船尾豪華位。



YEAH! 其實今日大家都釣到唔同魚種O既魚。由於魚獲都頗豐富,所以只係影左幾張魚獲相!


大王與肥肥的大石釘



雄哥都係我後面密密上魚。勁!



用小巨LIN釣O既石釘....之後因為手感好D就轉左玩手繩,又真係易FEEL好多。


FEEL到海底下有魚食又真係好玩好多呀!


釣到石釘、牛抄和牙點等等...


我又做足所有防曬措施...



好曬好熱呀!開蓬後涼快很多....



涼風吹過來,爽爆呀!



石釘又肥又大條



達達釣到O既大沙鯭



哈哈....容許我食個濕熱,但又好冰涷的什果JELLY~~~



達達一邊享受日光浴,一邊嘆椰皇冰....HAHA...個冰箱凍到椰皇都結左冰。



大王又來示範姜太公釣法



大甘呢條青班都有斤幾,勁呀!



達達與斤幾黃腳立,海黃腳正呀!



今日達達同達嫂勤力密密釣,密密上魚。今日魚種都幾豐富,而且魚SIZE都OK。


好似好耐都無試過喇!放絲落海好似抽獎咁,唔知抽到乜野禮物,感覺好興奮呀!


約五點六就回程了!一天的釣行咁快就完滿結束喇!今日都無乜悶場,密密都有魚中,大家都好開心好滿足呀!



回程的時候被水警65號查證~~~



日落的景色又係好靚~~



若果有DLSR就好喇!我發覺長洲係一個幾適合影相的地方,有好多特別景物和風土人情可以影低。



晚餐在海邊的大排擋享用。可能因為身邊都有好多土生土長的長洲水上人,所以覺得佢地好純樸,佢地對釣魚都有另一翻心得。



達嫂幫達達點的椒鹽鮮魷



豉油王煎封牙點



芝士伊麵海蝦



還有清蒸石釘....



完滿結束我第一次的長洲艇釣,令我充份體驗和感受到長洲的風土人情和釣魚熱誠,係一次好WARM的釣行,希望日後都有機會再去玩下啦!


 


11 則留言:

  1. 班唔係我釣架.......我邊有咁好彩呀?
    [版主回覆09/06/2010 23:45:00]打錯左..已更正

    回覆刪除
  2. 朋友話沙鯭係最好食 肉質最甜
    石班給比下去
    [版主回覆09/07/2010 15:15:00]嘩...沙鯭竟然好食過石斑....下次釣到真係要拎返屋企試下

    回覆刪除
  3. 好開心既釣行, 有得玩又有得食, 仲有一大班朋友一齊添,
    咁南油水尾仲有無得再去啊? 還是要等下年?
    [版主回覆09/07/2010 15:08:00]係呀
    我地釣魚通常都唔係太辛苦個D...通常都有得食有得玩......
    至於南油方面,有大王係度,佢點都會諗方法令團友們有得玩,所以有機會水尾睇下有無得去...不過都好睇天氣呀!起風就無得去要等下年喇!

    回覆刪除
  4. 個晚我劏咗條石斑同火點蒸黎食, good, good, good 呀
    [版主回覆09/08/2010 16:56:00]新鮮海魚味道真係VERY GOOD!

    回覆刪除
  5. 原來改左去長洲,成績吾錯,開心一天。
    [版主回覆09/08/2010 16:55:00]係呀...成績唔錯呀!KEEP住有得中魚,同埋SIZE都OK呀!
    魚種又多,有魚上的感覺好似抽獎咁...唔知今次中乜野獎咁....好開心呀!

    回覆刪除
  6. 長州已經闊別好多年無去, 當時都係磯釣多,
    現在睇到你地咁好玩, 又有咁多地方食嘢,應該要去試吓!
    [版主回覆09/08/2010 16:55:00]哈..我覺得間唔中去下長州體驗一下風土人情都幾好....
    但因為太遠喇!所以間唔中去下就好

    回覆刪除
  7. 有好多年未去過長洲宿營, 好想去, 有咁多魚獲, 見到都好開心, 想起都流口水呢. 另我想請問去北海道, 有什麼是必吃和必買? 煩請指教. 謝謝. 
    [版主回覆09/08/2010 16:57:00]係啦...下次可以住下渡假屋...訓醒又釣過都好喎..HAHA....
    北海道我未去過呀!好多野都要食都要買呀....你要唔要旅行書呀?

    回覆刪除
  8. 唔使啦, 多謝你先, 今個星期我會去打書釘, 我會好多野都會食都會買, 盡量啦, 不過好肉赤囖, 唉!
    [版主回覆09/14/2010 23:55:00]係呀...日元貴左好多....去到日本真係要當自己去左歐洲咁先得呀!

    回覆刪除
  9. 收獲都好多wo,條條都係食用size!..黃小姐好靚女^^"
    係長洲玩艇釣一個人幾錢到架?
    [版主回覆09/21/2010 14:21:00]收獲真係幾好呀!好多魚種呢~~~
    大約一人$300左右啦(連餌)

    回覆刪除
  10. 價錢ok啦.唔知長洲有冇怪獸?__?

    回覆刪除
  11. 又一次開心釣魚行 ! ! !  我都有釣魚嫁 !   有時間請嚟我個 BLOG 分享釣魚樂啦 !

    回覆刪除