2009年12月12日 星期六

與四位靚仔同行FIT魷記

昨天十二月十二日,我又有得去BOAT GAME FIT魷喇!這半年只係去過三次BOAT GAME。


自從七月一號釣到之後,十月三十一日萬聖節和昨天都是與大尾魷無緣。


我諗,我真的愈FIT愈無心機喇!


不過昨天的釣行也十分開心呀!因為我可以與四位靚仔(大王、小信師兄、主席和高佬)同行。


大王出發中~~~



久違了的小信師兄也出現呀!YEAH!



大家有冇留意我地係未開竿呢?!平時FIT魷,一早已經開定竿。因為,今次我地另一個目的係釣赤立呀!所以去到釣點會釣魚先。


四位靚仔來個「眾裡尋他」遊戲。估下上邊隻艇,一個話呢隻,一個話O個隻,點知估錯哂!



三門仔這邊水退中....



上艇喇!心情好興奮,我地又要「向大海出發」喇!



離開三門仔碼頭。



我和大王坐後排位置。



叫大王幫我影一張出發前信心十足的樣.....



今日東風4-5級,出到外面都幾大風,吹起來都好涷。小信師兄閉目養神中。



不一會,大家就開始傾談一下今日的大計。



哈!無意中發現艇家自備的「梳化」。哈~~再加將軟墊就O岩哂大甘先生喇!



去到第一個釣點釣魚。這裡已經有幾隻艇....個個都諗住在赤立季節「呔赤立」。



大王他們在大埔街市買到的紅腳蝦,好生猛!艇家都話呢隻蝦的大小釣赤立最適合不過。



大家專心作釣中。我和大王就在後排位置用「姜太公釣法」作釣。


好涷呀!被大王呃左,著少左衫。成日都好涷~~~



大王又再出動「小巨簾」,雖然小巨簾價錢便宜,但勝在靈敏度較高,所以抽竿的一下可以較準確拿捏得到,要釣兩斤以下的魚就沒有問題。



幫大王影張靚仔相先。



高佬成日都咁興奮咁投入~~



既舒服又粗魯的釣魚姿勢。



高佬首先上魚,原來是一條骨鱔。



我地形容佢係一條飯剷頭的一條骨鱔,艇家在拆鈎放生的一刻,飯剷頭反身拗腰將開嘴巴,咬傷艇家。


放生之後,艇家自己又再釣返一條上來,今次由主席用其醫生般的手勢,手術成功,順利將另一條飯剷頭回歸大海。



大王憑其小巨簾成功釣到一條滑仔。



大王醫生解鈎將小魚回歸大海。



高佬繼續作戰



哈哈!大王讓了小巨簾比我用,我都釣到條滑仔呀!



後來又釣到條雙牙仔BB,小巨簾實力無容置疑。



看來今日都釣唔到赤立,所以大家齊心嗌去FIT魷。


果然,今日FIT魷比釣魚較容易。高佬好快有得中。



FIT魷絕對難唔到小信師兄,因為小信參與無數比賽都輕易獲獎,上星期才得到BREADEN大尾魷比賽亞軍。「有魷的地方,就有小信師兄」YEAH!



小信師兄有姿勢有實際!



中!中!中~~~「FIT魷無難度!」


哈哈...我就好有難度喇!所以唯有睇人中都夠開心!


小信師兄在這裡收回來時甩了隻大~~~



單鬚咋!小心D呀!



其實今日的魷魷都好大隻,大部份隻隻都好有份量,只不過無同佢地影相。


只有幫大王影左呢張!好巨型的大尾魷!



SNAPSHOT



SNAPSNOT~~同我去FIT魷,一定會影得好多相!



失散多年的兄弟,呢張相已經可以證明得到。邊個係大佬?



這手勢代表乜野意思? (高佬甩帽前...)



哈!一下大風,吹甩了高佬頂帽。其實這事已經多次發生在大王身上,幸好每一次都攞得返。今次到高佬喇!


主席終於可以用撈箕喇!但原來係撈返高佬頂帽。(頂帽滴水中.....)



我幾鍾意呢張相。我們來到了塔門享用午餐。



這個時候天清氣朗,藍天無雲,真係心曠神怡。



塔門靜水的景色真的很迷人!



塔門必經之地....廁所...



高佬整親隻手,希望佢快D好返啦!



小信師兄與墨丸麵~~~



主席,你想講乜野呀?!



我同大王食乜?!不便公開,因為會令甘太不適。


塔門好多狗仔。小信師兄與可愛小狗。



大王與小狗。大家可以睇到個比例有幾大啦!



主席與狗。狗仔好似好鍾意主席,想跟佢走!


小狗: 主席主席,你快D帶我去FIT魷啦!



高佬仔好似小學生去旅行咁...食冰菠蘿。



下半場開始,呢張相影到小信師兄好大隻。



小信和高佬都望住同一方向?!唔通個度有魷魷?



高佬中魷....



小信師兄都有呀!



大王突然在艇後大嗌,好似好大隻咁....嚇死人咩?!



原來都幾有份量O家~~~魷魷「標」墨中.....



高佬仔突然換上「橙汁冰冰」。勁!唔通日本妹真係吃香D?一放落去就比隻魷仔攬到實一實。



死攬住唔放!為食的魷魷~~~



劏魷時間,原來高佬和主席一早聽過小信師兄的大名,仲睇過李錦聯師傅教YOUTUBE劏魷的「剪剪剪」VIDEO。



今日的魷魷真係好大隻~~~



開心的釣行完滿結束,唔知小信師兄幾時再可以出黎同我地玩呢?!


沒有留言:

張貼留言