2009年12月22日 星期二

2009 泰悠遊~~~三個女人一個墟的泰國曼谷之旅DAY 1 PART E

2009 泰悠遊~~~三個女人一個墟的泰國曼谷之旅DAY 1 PART E


去享受完一個完美的THAI MASSAGE之後,我們就繼續漫遊曼谷。打算去SUANLUM NIGHT BAZAAR。


由ASIA HERB ASSOCIATION行返去SUKHUMVIT站再乘地鐵往HUA LAMPHONG方向去LUMPHINI站。



 



今次的票是一個類似黑色的籌碼。我記得在深圳搭地鐵都是這種票。



到達LUMPHINI站,於3號出口出去就到達SUANLUM NIGHT BAZAAR。



不用擔心迷路。一出就會見到這個大牌。



我記得之前兩次跟團去曼谷,這個NIGHT BAZAAR都是必經之地。今次就自己來到,所以都幾有滿足感。


雖然這個BAZAAR都幾大,但今次是前所未有的短的時來行這裡,只用了半個多小時便放棄不行了!


因為買的東西一成不變,與多年前來看的大同小異。賣的產品也沒有吸引力。


我對這個反而有些少興趣,不過要150BAHT,即HK$37,又好像不太便宜。


哈哈!總括來說,我覺得若果大家是自遊行去曼谷都可以考慮一下去不去這個BAZAAR。


不去SHOPPING就當然去搵食啦!


來到這家泰式餐館,想品嚐地道的泰國菜式。


APPETIZERS的MENU。你認識的泰國菜都有,不認識的也有。



我見到隔離枱的椰青好大個,所以二話不說的叫了來飲。以為是涷的,可以讓我降一降溫,誰不知...原來泰國人比較喜愛室溫飲品。


下午在CENTRAL WORLD FOOD HALL的椰青也是室溫飲品,而且椰青又不清甜,怪怪的味道。我在香港飲過的,原來已經好好飲。



咖哩海鮮



本身是想叫明鱸蒸魚,但卻來了這個。我們以為是用鱸上的。


哈!我不太喜歡這魚好像有河水,又好像有草的味道,應該是淡水魚。



這個前菜MIXED APPETIZERS,160BAHT。



食前加這些醬料好惹味呀!



這個河蝦刺身,刺身放在冰上面,好新鮮!



食飽飽後,回程返酒店。我們期待在曼谷之旅可以試一下泰國的便宜和超級惹味的串燒。


回程返酒店的途中,在街邊買了幾款串燒返酒店食。


但這家的串燒味道一般,最似樣的就是以下這款。



今日其實都未正式SHOPPING,只是到NARAYA店幫朋友買了一個大白色袋。我覺得這款式都不錯,但只可惜我實在有太多袋,所以都不敢再買大袋給自己。



我們還在酒店的COFFE SHOP--> COFFE BEANS買了一件APPLE CRUMBLE返酒店食。紙袋都好靚~~~



買一件CAKE都有盒和紙袋,好高級呀!



大約為HK$25-30元一件,和香港差不多價錢,但味道卻............一試難忘。


你看?!賣相都好吸引~~



大家若果去曼谷又想食CAKE,這間位於FOUR SEASONS HOTEL附近的GRAND CENTRE POINT HOTEL入面的COFFEE BEANS買來試下。


我們在旅程的後段一次買了幾件CAKE來試,全部都100分,而且還很有特色。我之後會再作進一步的介紹。


 


泰國之旅DAY1旅程完結!好期待之後幾天的行程~~~


6 則留言:

  1. 快d寫...最好o係2009年完之前寫好啦.....如果唔係條高柴又係度嘈濃濃啦!
    [版主回覆12/22/2009 19:14:00]嘩~~呢個機會係零喎!
    聖誕日日都話有得出去玩,年尾又多野做...我預左比高佬嘈濃濃~~HAHA

    回覆刪除
  2. 乜野叫做嘈濃濃呀
    [版主回覆12/31/2009 00:08:00]甘太唔好學呢D生字喇!教壞你呀!

    回覆刪除
  3. 我聽人講話香港 d 餐廳會落少少糖落椰青, 先至咁清甜架...   所以第度飲唔返架!
    [版主回覆12/31/2009 00:07:00]原來係咁O家?!怪唔得之香港個D咁好飲啦..

    回覆刪除
  4. 你地兩個唔使係到拉衫尾啦... 我地係先知....一早測左寫唔完... 2月14初一前可能, 有機會, maybe, 大概, 或許, 寫得完....... 世界百科全書有講..人既效率有好多因素影響! 由於程度問題!令你們容易明年.... 簡單講=籍口..................kakakakaka!!!!
    [版主回覆12/31/2009 00:08:00]你O既預測錯哂啦!
    2月14初一都寫唔完呀!

    回覆刪除
  5. 一日都有咁多野玩 (A-E), 真係有排玩喎.....
    [版主回覆12/31/2009 00:06:00]又係個句...真係希望你個時可以同我地去O家...
    不過唔緊要,我覺得將來一定會再去!

    回覆刪除
  6. 文字上我用左可能, 有機會, maybe, 大概, 或許寫得完.....
    內裹意思好大可能寫唔完...我講中左啦.....
    無法啦..大王安排咁多節目比你...kakakak寫得邊個post呀!!

    回覆刪除