2011年10月17日 星期一

2011年10月15日 我第一次去青龍頭釣魚

日期:2011月10月15日   我第一次去青龍頭釣魚

上星期六,難得沒有影相活動,所以與達達、達嫂和大王去青龍頭釣魚。今次是我第一次來這裡釣魚,所以心情都頗興奮呀!

一大清早起床,梳洗之餘,還要叮「波仔」便當,所以比平時較早時間起身。

駕車入來青龍頭之後,到茶餐廳食過早餐就出發喇!




今早的天色都不是太好,本身天文台預報會很大風,所以都擔心暈船浪。




長長的碼頭



戰艇已到達




平時來這裡碼頭釣魚都不錯呀!




嘩!近距離看我們香港的偉大建築物,好興奮呀!平時常用單反在岸上影,現在在海上觀賞~~




天氣好就very good~~




去到第一釣點,大王已做這個手勢,真的不多「老黎」。




達達大師釣得雞籠倉,奪得今日大魚獎。




我未見過這種魚呀!我覺得牠的頭有點像百鬚公。




拆鈎中





不一會,藍天碧海就在我們眼前,再加上涼涼輕輕吹過來,好舒服呀!




好靚呀!還有波光反射~~




藍天碧海




除了用蝦做餌,還有我至怕的肥肥紅蟲。




一箭雙鵰




食用裝火車頭




人生滿希望的感覺~~haha




回程中,今日大家各自都釣得不同魚種的魚,以肥嘟嘟九棍最多。不過我不鍾意九棍,因為樣子不可愛,但大王說釣到九棍已經好好了!




汲水門大橋下




我鍾意這張相,汲水門大橋就在我們面前呀!天色也很美~~




馬灣漁村,平時在馬灣的沙灘那邊活動,很少來到這一邊。





達嫂累到睡著了







五點多回到岸邊,這時候的日落很美呢!青龍頭對出還有很多戰艇作戰中呢!




今日魚獲,大量沙鑽~~~






今日大魚獎得主---達達!
 



平時對住這些日落景都是與影友在一起,今次竟然與大王在一起,所以要影多兩張相啦!哈哈~~




由於我最近常常去影相,少了與大王一起釣魚的機會,不過我都好喜歡釣魚的,希望一個月可以釣一次讓我親親海洋啦!

4 則留言:

  1. 你好呀,我想問下假期租呢款艇要幾錢呢?
    [版主回覆10/19/2011 16:27:45]我都係跟人去,架艇唔係我book,我都唔知呀! :)

    回覆刪除
  2. 呢D唔係狗棍....係沙鑽黎架!

    回覆刪除
  3. 你個BLOG 好好睇,好詳細, D 相又靚 ! GOOD GOOD GOOD !!~
    [版主回覆01/19/2012 14:38:06]多謝你呀!不過好似少左人睇,我自己都少左update喇~~

    回覆刪除
  4. 唔該..我想問下租呢D船要幾錢嫁..?
    係邊到租..THX..^^..

    回覆刪除