2011年4月5日 星期二

婚後第一FIT

籌備結婚都用了一年半多,當中每一天都左思右想要做些甚麼,臨近結婚的幾個月都沒有時間出去釣魚和FIT魷。結婚後,整個人都一身輕,突然間沒有了壓力,很舒服~~~不過就要開始習慣兩個人的生活。


前兩星期,大王安排了跟小信師兄一齊去西貢FIT魷。雖然也是很早起身,但可以自由的去感受大自然,真的很開心。


一早食個悠閒早餐~~



我的餐蛋一丁麵~~~正呀!



我們去了這間TOGETHER CAFE食早餐,感覺比起茶餐廳舒服~~



CAFE門外的小狗叫「大頭」



準備上船



先SET竿先上艇。與小信師兄同行,久違了的感覺。



出發不久就比水警查牌



原來是......



好耐未拎起過枝竿,感覺不知怎樣的.....



今日天色不太好,整天都是黑沈沈的。



大王同小信師兄在船頭釣了一會,給他們傾下計聚下舊。



好CUTE呢!同以前一樣沒有變。



艇家的麵包。哈哈....隨意的放......



間唔中有些魷魷上釣,不過就比較疏口。



幫大王影下相先....



SNAPSHOT



處理釣獲...



我們還向艇家買條金古



返屋企蒸來食,但原來味道一般,我還是覺得斑好食一點。



今日魷魷不多,我整天好比心機都只是釣得一隻,真的有點失望呢!


不過讓我享受假日久違了的輕鬆也是值得的.....


4 則留言:

  1. 我倒佩服你呀, 成日陪大王出海, 而我......哈哈哈
    [版主回覆05/29/2011 14:43:00]哈....我做足防曬工夫就無問題喇!

    回覆刪除
  2. 條魚個樣好得意呀,叫金古呀
    [版主回覆05/29/2011 14:43:00]係呀!叫金古呀~~
    (不過唔好食O既...)

    回覆刪除
  3. 請問你手揸住的是甚麼竿, 好怜
    [版主回覆05/29/2011 14:42:00]枝竿叫「灣岸」餌木竿
    一般初學者都不適宜買太貴的竿,因為要確定左自己鍾意釣先好買貴竿...HAHA

    回覆刪除
  4. 你好,我是路過的,想請問一下,如果租你地呢D船出海釣魚的話,幾多錢一日架??上船地點又是那裡??真係唔好意思因為未試過出海,所以完全唔知點租船,可以給電話我打去BOOK船嗎?萬分感謝^^

    回覆刪除