2011年4月5日 星期二

又到西貢來個復仇記

因為上星期FIT魷釣獲不太理想,這個星期六,我們與發記再出發去玩。


今日天氣好好多,所以比較有心機影多些相。


嘆杯茶先....



大王的沙爹牛肉餐肉麵,食完真的醒神哂~~



又係TOGETHER CAFE~~~誠意推介~~



街邊的釣魚廣告~~



今日有充足陽光,大王與發記好多計傾。



西貢碼頭上船



今日風平浪靜,大王叫我坐船尾。YEAH!正呀!



著CROCS去釣魚真係好爽~~~



今次轉用MAJOR CRAFT的竿試下先....



好靚的姣蝦!



不一會兒已經有魷魷上釣,這隻魷魷眼神傻傻的,好可愛呀!



佢地好似好鍾意曬太陽咁...



好快就熱到要換季著短袖...



同大王影張相先,我又包到實....無人認得我~~~



CROCS+CROCS.....



 大王中魷...YO YO YO.....



SIZE都不錯呀!



以為天氣好好會多返D魷魷,點知我成日好比心機FIT都FIT得不太多呀!


好靚的景色,頭上多次有飛機飛過....



我都會捕捉大王每次中魷的機會幫他影相的....



發記次次中魷都單鬚.....大家可以看看我們的戰艇。



今日的總魷獲.......普通啦!



辛苦發記宰魷魷.....



日落,在魚排上形成一幅好美麗的圖畫。



我們又幫艇家買鱸魚,即場在魚排上釣鱸魚,好過癮又好攪笑......



走喇!下次再玩過~~~



好美麗的日落,加上我們依依不捨得心情...



見到這裡,正式代表今天釣行完滿結束了!



一連釣兩個星期魷魚,釣獲都不太好.....睇黎應該要隔幾個月先再釣喇!


5 則留言:

  1. 怕唔怕胆固醇高呀。。。不過新鮮炒好美味。
    [版主回覆05/29/2011 14:51:00]我唔會食好多O家咋~~~
    會比我地的屋企人~~

    回覆刪除
  2. 個沙爹牛肉餐肉麵好似很好吃哦...
    [版主回覆05/29/2011 14:50:00]係呀~~~RELAX加上天朗氣清,心情好...食乜都好食..

    回覆刪除
  3. 真係冇以前咁多咁啫
    [版主回覆05/29/2011 14:51:00]係啦...今期少左D...
    大王之後有次平日去又好多喎!真係一時時..

    回覆刪除
  4. 好好玩喎!我都好想試下出艇.....請問3人行要幾錢呢? & 有冇辨法揾到艇家電話比小弟呢? 唔該晒 !
    [版主回覆05/29/2011 14:52:00]我都無艇家電話呀!因為唔係我BOOK的..
    不過每人要$350左右艇錢一日

    回覆刪除
  5. 多謝你的提供 ! Thx!

    回覆刪除