2011年3月22日 星期二

CONFIRMED大日子裙褂+馬褂@錦發繡品公司 (只限BLOG友)

我都話好多ITEM都未寫返BLOG分享.....


DIY ITEM未寫完,暫時停一下先,因為我仲有租衫未同大家分享,哈哈!


其實係舊年的9月,我和大王搵左一日去睇褂。本身唯美主義都有褂揀,但幾件都唔太O岩心水,所以都係諗住係出面一兩間入面揀。


這個星期六的下午,我們先去了朗豪坊附近的錦發繡品睇褂。


老闆娘先比套平腳中五福我試......



由於我唔係太鍾意,覺得D紅色瘀瘀地,所以佢一黎就比以下呢件我試。


試完超鍾意.......原來....係波浪腳大五福頭褂......


紅色好鮮豔、前後的龍鳯都好立體........有D紅色但又好多金銀線繡品,不失貴氣...


雖然平腳意頭好少少,但波浪腳又真係好睇D同埋SLIM D....



再叫老闆娘比我試埋褂皇...嘩...真係一D紅色都無....



至於大王,當然都要著馬褂啦!(叫左好耐先肯著...)


因為我覺得一來馬褂和裙褂相襯一點,較有氣氛一點,而且大王都應該在大日子當日著多D靚衫呢!


老闆娘幫大王著馬褂中....



佻皮的大王著第一套紅金色馬褂LOOK~~~好可愛呀!



大家拼埋一齊睇下個效果先...........唔....再諗諗先...



我地叫老闆娘比大王試埋第二套黑紅色馬褂....



黑色顯得個人無咁肥.....HAHA....好醒目的LOOK!


已經幻想到接新娘的一刻.......



睇下襯唔襯褂皇先....好似...我太貴氣FEEL喇!不太MATCH!



試返套一見鍾情的大五福頭褂,YEAH!感覺良好~~~~


心裡面已經叮一聲,就係呢種感覺喇!



老闆娘都話呢個組合唔錯,新娘揀褂好多時都係講緣份....無錯....直覺呢套就係我出嫁的裙褂,呢個感覺係好肯定的....


最後,當然即時落訂CONFIRMED啦!


即時封褂.....312再見喇!


龍鳯真的好突出....I LIKE IT!



一去錦發即CONFIRM,唔駛再周圍走...



我地走個時,店鋪都仲好多人呀~~~~~~真係好多生意呢!


老闆娘爽快...抵讚!



錦發繡品: 旺角上海街523號地下


電話: 2385 1087


5 則留言:

  1. 嘩!你套褂真係好金光閃閃!勁貴氣呢~ 其實我都鐘意褂皇的,d刺繡真係好靚,modern又型!不過我唔夠高,應該carry唔到呢~
    [版主回覆03/23/2011 22:43:00]係呀!我較鍾意傳統的褂,但又想貴氣少少,所以選較少紅色的褂~~~
    褂皇有時都幾哈 人著呢~~~又真係個人高D會著得好睇D...
    我見有D人著潮褂都幾SHARP幾靚呀!

    回覆刪除
  2. 唔錯喎,當日著褂會影好多相架,著到自己喜歡既褂真係好重要架~
    [版主回覆03/23/2011 22:45:00]係呀!結婚日先發覺著褂好重要,成個朝早都係著佢黎影相....
    著到自己喜歡的褂真係人都開心D......
    我結婚日都著呢套褂影左好多靚相....開心開心...

    回覆刪除
  3. 哇~~~勁閃閃呀~~~~
    [版主回覆03/23/2011 22:45:00]係呀!我想有D紅色又有多金銀線MA

    回覆刪除
  4. 我之前都有去錦發睇過~但個日sale我地個男人好冇禮貌, 而且佢比我試個d掛個樣好殘咁~所以試咗一套就走咗啦~~
    [版主回覆03/23/2011 22:47:00]哈...真係睇下邊個SERVE...
    老闆娘第一件比我著個件都殘殘地,好似幾百蚊,所以比人著左好多次。佢見我唔鍾意就比件頭褂我睇,一試即鍾意....就CONFIRM左喇!
     

    回覆刪除
  5. 我都係租錦發GA....又係波浪腳....靚呀!!! 老闆娘確係爽快呀....我o個時又係第一間入去....就confirm la...
    [版主回覆03/23/2011 22:48:00]係喎...老闆娘好易話為,只緊要大家攪囍事都開開心心就得喇!
    所以大家都爽快就交易成功喇!

    回覆刪除