2011年2月1日 星期二

幾經辛苦的DIY MAP CARD

我又要DIY!其實我係度諗,點解我咁無天份都要頂硬上DIY?因為明知可以平好多,做到就要自己試下做



今次DIY MAP CARD,是一張咭仔放係帖入面教D賓客點樣去設宴的酒樓。我因為驚賓客唔識去,所以就想整返張。



我曾經諗過不如比人整啦!….$228200張,SIZE 都係一張咭片的SIZE 54MM X 90MM。但明知自己整只需$48就有300,所以點可以唔頂硬上去做呢?



今次的DIY MAP CARD是雙面,一面是一張婚照,上面有我們的名和婚網的網址。




另一面是對我最難度高的一部份,就是一張地圖。由於我唔識畫,屋企又無PHOTOSHOP軟件,最後係OPEN RICE搵地圖出來,之後PRINT SCREEN的將地圖COPY了出來,再搵SOFTWARE CUT返個SIZE和加些字。可惜像素太低,PRINT出來的圖會好不清楚。EPRINT好好話比我聽像素太低,所以我就再整過。

最後又用了一個好土垉的方法,就是PRINT張地圖出來用單反影返呢張地圖。哈出來的效果都可以接受呢!

不過這是一個不專業的做法,若果大家識用SOFTWARE畫地圖就最好自己畫喇!但由於時間關係,加上我的SOFTWARE知識有限先咁樣整。哈…...但可以平返咁多都算係咁.....




DIY了一樣東西!哈哈…..



有了婚照年曆咭和MAP CARD就可以準備帖喇!

8 則留言:

  1. 你呢排好勤力喎!!仲好有心機添! 繼續加油呀!!
    [版主回覆02/07/2011 16:55:00]哈....菲比小妹..迫到埋身就要做O家喇!

    回覆刪除
  2. 請問邊到可以整到 " $48 就有 300 張"?
    [版主回覆02/07/2011 16:55:00]我係EPRINT整O家....你可以去佢網頁睇下~~~

    回覆刪除
  3. 我都好想用我地既結婚相做多d product!影d相咁靚當然想多d人睇啦!!不過林生唔俾呀~~only造左餅咭!我覺得收到你張帖的人一定覺得很特別!!
    [版主回覆02/08/2011 10:31:00]哈...其實都係我自己人肉亂咁做,不過都OK,可以見到張地圖同兩張相仔。
    可能我未派帖比自己D FRIEND啦!只係派左比長輩,暫時都無人同我講張CARD仔靚...HAHA

    回覆刪除
  4. 設計得好好呀!清楚又好睇!
    [版主回覆02/08/2011 10:32:00]哈...其實都係我O既土垉設計~~~HAHA

    回覆刪除
  5. 嘩~你既土炮設計好得喎! 大日子近了 你要加油呀

    回覆刪除
  6. 我媽媽要我一定要整呀~你嘅製成品好靚呀~我都唔識整~無諗過可以自己整架~
    請問你係用左邊個SIZE?有無分邊種紙材呢?
    仲有呀~要幾耐EPRINT先交貨架?
    THANKS~

    回覆刪除
  7. 幫頂,寫得非常好~~~~~

    很酷哦.....的blog~~
    搬建中的鋼琴一見鍾情(移建中琴) 拿筷子吃飯膾炙人口(筷至人口)
    哪一種邊右帽常è濃?的? (這更 *** ) jan sport

    哪一種蛇生命力最強? 三吋不爛之舌(蛇)
    為什麼冰山只有一角 ? 另一隻腳被鐵達尼號撞斷了 鴻杰 美食天堂 食譜 電玩遊戲 歐洲旅遊 東南亞旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 網際傳媒 台中搬家 工業用電腦 electronic fuses suppliers 紅酒 電纜線 電波拉皮 高雄亞信 東京旅遊 台中機場接送 動漫卡通

    回覆刪除
  8. Hi, 都係2012 的B2B
    我而家都研究緊點整MAP CARD, 但係好似好複雜咁

    回覆刪除