2011年2月7日 星期一

三朝回門??

最近突然有個回門的煩惱。

本身我已經計劃了在婚後第二天還衫後返娘家進行回門儀式,因為即日回門對我們來說都不太方便和沒有太多時間,但....我DADDY MUMMY新年到親友拜年時,各親友都對我這個「第二天回門」不太認同,認為不「三朝回門」就應該「即日回門」,沒有人會第二日回門的。她們認為這個做法不太好。

以下是我在網上找尋到有關回門的資料....

三朝回門



















是婚後第三天,新婦由夫婿陪同下,帶備燒豬及禮品回娘家祭祖。
男家須帶備燒豬一隻﹝喻新娘的貞潔﹞、西餅兩盒、酒一對、竹蔗兩支、雞一對、生菜、生果兩籃、蔥、伊麵兩盒、雞仔燈籠金、豬肚及豬肉各兩斤。
給女家回禮的通常是男家送來禮物的一半,其中以燒豬最為重要,燒豬頭、尾及手腳各一和豬舌半邊,並放利是在燒豬盆上。
簡化方法
大部份可用利是代替﹝燒豬除外﹞,回門燒豬宜在女家附近訂購。
可於即日出門,或第二天回門,但卻不可超過三天。
而即日回門,是指新人在男家拜過天地及翁姑後,便即時返回娘家,進行回門的儀式,之後再返男家或直接到酒樓。事實上,即日回門的好處可省時省錢,一次過利用已租來的花車、裙褂,新娘亦毋須再另找髮型及化妝師,又可在翌日開始蜜月旅程。




人家都說可以第二天回門,只是不可超過三天。但....爸媽在親戚的群眾壓力下,返到屋企同我講不可以第二天回門。給我兩個選擇,即日或第三日......

我都知自己語氣不太好的與她們傾談這個話題。因為對我來說,即日回門與第二天回門沒有分別。若果就自己,就一定第二天是最方便自己,因為第三天早上我與大王就要出發去HONEYMOON。

嘈了一輪,最後我認輸,不再強行堅持己見去迫她們解釋即日與第二日回門的分別,因為對我來說即日與第二日回門也是不跟傳統的。

若果退一步可以解決問題,我情願放棄自己原先的諗法去減少爭拗,因為還有很多東西要我去做要我去解決,無謂糾纏在一個問題上。

最後我選了三朝回門,在去HONEYMOON出發去機場前先返娘家進行三朝回門儀式。雖然可能要好早起身,但解決到問題就不是問題。

我只是覺得原來好多事情不是我想像中般簡單,好多東西真是連我自己都CONTROL不到呢!可能,這只是其中一個我CONTROL不到的問題。現在,在婚期倒數前一個月才開始感到............

我想快點完成大PROJECT去旅行呀!!!



8 則留言:

  1. 我都係諗住第二日回門,但係媽咪想我即日,好煩呢...
    我同你想法一樣呢一刻最想快o的搞掂去旅行~
    我都係第三日早上機呀!!!哈哈~~~希望見到你啦~~~
    [版主回覆02/08/2011 14:26:00]係啦....我都唔知原來第幾日回門都會煩到我..HAHA
    你幾點機呀?!

    回覆刪除
  2. 我8點幾呀~即係要6點幾去到機場 忙爆!!!
    [版主回覆02/09/2011 11:57:00]嘩...咁見你唔到呀!我11點幾機~~~HAHA

    回覆刪除
  3. 我屋企人曾經都話過第二日回門唔好呀,但我話第三日我哋可能去旅行喇,佢哋又話咁即日喇,我話即日仲唔得,BOOK咗個場咁貴,我唔會為咗回門而影少咗相囉~~
    [版主回覆02/28/2011 22:32:00]係啦...我個case同你一樣呀!
    宜家要揀第三日回門....

    回覆刪除
  4. 加油! 我係早你一日結婚. (11/03), 開始有少少緊張
    [版主回覆02/28/2011 22:30:00]哈...加油呀!
    好多野都準備左就無咁緊張喇!

    回覆刪除
  5. 哈哈, 婚禮中有好多野係你唸唔到的~
    講真,我覺得即日/第2日回門冇分別~!
    其實即日咪仲奇~因為傳統係男家"接收"左新娘子,覺得新娘OK, 所以回去娘家道謝~~
    即日回門根本無呢個意思~~HAHA
    [版主回覆02/28/2011 22:29:00]係啦...你同我諗法都一樣呀!
    不過...為左解決問題,所以都要係去honeymoon前返屋企食個早飯先..haha

    回覆刪除
  6. 你要加油呀~得番一個月都唔夠乍~!
    呢個月你可能會覺得好多野煩~~
    加油呀! 記得幾煩都要ENJOY!
    婚禮一生人一次架乍~!

    回覆刪除
  7. 我即日回門 ...
    [版主回覆02/28/2011 22:29:00]我唔夠時間即日回門呀!

    回覆刪除
  8. 你都好丫, 可以第三日回門.
    我阿媽一定要我即日回, 不過吉時好吊腳, 下午3:00.

    其實我想問, 即日回門係要著咩衫?

    回覆刪除