2011年1月27日 星期四

值得推介的FREE WEDDING WEBSITE-->MYWEDDING.COM

我的其中一樣DIY就是整一個簡單的WEDDING WEBSITE

 

其實以前,我見到朋友們的結婚網頁時已經幻想第日自己結婚都要整一個好互動,好多靚相分享自己的喜悅的一個網頁。

 

但到自己即將結婚才發覺原來搵人整一個FLASH的網頁都要起碼千幾二千蚊,身為師奶仔的我當然又要搵替代品啦!

 

睇過好多外國網頁都有FREE WEDDING WEBSITE,之前都申請過幾個。但原來最好用的是….MYWEDDING.COM

 

http://www.mywedding.com/main/wedding_websites.html

 

我鍾意佢有好多THEME揀,又可以在ALBUM放相,又USER FRIENDLY,又可以SET BACKGROUND MUSIC,真的不錯呀!

 

我最近都在放少少資料去個WEBSITE度,主要放少少PREWEDDING PHOTOS,一些有關我們的相,主要是話比賓客聽註冊和擺酒的地方和地圖。

 

大家有時間都可以考慮整一下!這是一個值得推介的FREE WEDDING WEBSITE!

2 則留言:

  1. 試下玩先...多謝推介
    [版主回覆01/31/2011 22:02:00]係呀...呢個WEBSITE真係GOOD O家!

    回覆刪除
  2. free website咁正!!??我又研究吓先!!
    [版主回覆02/07/2011 17:09:00]整完記住比我睇呢!HAHA

    回覆刪除