2010年10月3日 星期日

媽咪衫+未來奶奶衫+未來老爺+男禮租衫地方--->RED WEDDING

這幾天假期,屋企部NETBOOK又壞了!是再一次壞了!往往是在我最需要它的時候壞,本身想UPDATE一下個BLOG,因為很多年頭訂了的ITEM也未UPDATE。


未UPDATE年頭那些ITEM,不如就先UPDATE最近訂的東西啦!


之前都講過幾星期前的星期六一日KO了三個ITEM,除了花球和裙褂外,還訂了媽咪未來奶奶/未來老爺/男禮的租衫地方。


等我先寫媽咪衫+未來奶奶衫+未來老爺禮服+男禮的租衫地方先啦!


其實未來奶奶都問了我很久幾時會和她去睇衫,我早幾個月自己同媽咪都去了金都看了一看初步款式。我覺得媽咪奶奶衫大概的款式都差不多,再加上我媽咪都是無乜所謂那種人,所以我覺得要選都不太難。


幾個月前問過幾間金都租媽咪衫的鋪,價錢大概是$700-$800一件,我話租四件都要$3,000。幾間的店員不約而同都叫我不要那麼早來BOOK,BIG DAY前三個月就可以,所以我都是初步看看款就走了!


幾個星期前,我知道始終都要找一日去和未來奶奶看看衫,始終長輩都比較緊張一點,好多事都想早一點準備有個安心。


這個星期六,與未來奶奶去了金都看衫。未來奶奶不想好似登台般閃,所以好多衫都不鍾意。後來去到一間近電梯旁的鋪頭,姐姐話有件私伙比我們看,這是一件玫瑰紅和黑色為主的眼裝,又真的幾靚,起碼都新潮少少。一問之下租金要$1,280,這個價去大陸都做到兩件喇!所以就去尖沙咀再掃街。


我帶了未來奶奶和大王去了金巴利道的BE QUEEN,A WEDDING ROLE和百利中心再睇。百利中心的CHARMING IMAGE有主禮人衫可選,但鋪位好細,而且都不是太多衫。可能未來奶奶先入為主,鍾意金都那件晚裝,所以好多好似登台的閃閃衫都不太喜歡。百利幾層的鋪都無一件鍾意......


之後我唯有再帶她們去金巴利道,聽過有BLOG友去RED WEDDING租,所以就順便落去RED WEDDING再睇啦!嘩...原來這間鋪好多特別款式的晚裝、禮服和媽咪衫。SALES姐姐比我們看了好幾本相簿,又給現貨我們看。


其中一件白色側邊有紫和粉紅色花花的旗袍,我們都覺得好有耳目一新的感覺,未來奶奶都十分喜歡。


另外我看到好多男士禮服,款式都多,而且有大王的晚宴至愛--->金色,所以我們就講了一下價就決定在這裡租。


我們CONFIRM了單租一件和之後再租的價錢,單上沒有註明租幾多套,所以若果睇O岩就會租...


(1) 媽咪衫2件


(2) 未來奶奶衫1件(另一件已買)


(3) 未來老爺禮服1套


(4) 大王男禮1套(誇張金色,因為大王想在晚宴扮金光閃閃張偉文.......)


 


至於大王另一件男禮就會在我租衫的唯美主義PERFECTION租。另外,我想在外面造一套禮服給我爸爸,所以暫時四大長老和大王的禮服都有地方租。餘下來的時間就是帶她們逐一去1ST FITTING和造衫。


今晚就會先帶未來奶奶老爺和大王去1ST FITTING,希望選到她/他們心目中的晚宴衫啦!


因為我希望大家在我和大王的大日子都靚靚見人...


1 則留言:

  1. 因為大王想在晚宴扮金光閃閃張偉文.......<---唔知到時係點呢~~我想睇啊!
    [版主回覆03/25/2011 11:27:00]哈...太遲睇到你的回應呢!
    結婚日我又唔覺佢似張偉文喎..HAHA

    回覆刪除