2010年10月29日 星期五

女家出門酒店CONFIRMED!HYATT REGENCY SHATIN

繼續講埋出門酒店先....



話說上星期我去了大學站的HYATT REGENCY SHATIN親身去睇房,主要其實想睇ONE BEDROOM EXECUTIVE和REGENCY SUITE。

去到FRONT DESK,因為之前BOOK了今日做ROOM INSPECTION,所以佢地睇返RECORD就拎KEY CARD上房睇。

哥哥好好人,好NICE。知道我打算用來出門,所以都講一D我想知O既設施比我聽,而且佢對酒店都幾有歸屬感,對酒店的知識都好全面。

這是位於16樓的ONE BEDROOM EXECUTIVE ROOM。

一入房就有大廳,都幾闊。到時我會將這餐台會搬埋一邊。其實個廳好長...




主人房都幾大呀!好舒服呀~~~~




ONE BEDROOM EXECUTIVE缺點就是MOUNTAIN VIEW。不過又係o既,我個日都無時間睇海景。




房間都幾大,走廊入去,右邊是衣櫃,左邊入去就係套房的「大」WASHROOM。




到時可以掛起所有衫...




落地玻璃窗的大WASHROOM.....眼見有浴缸....另一邊就有兩格,一格係洗手間,一格係企缸,真係好夠用呀!




ONE BEDROOM EXECUTIVE另一個好處就是有這個OPEN KITCHEN,有爐具,洗手盤、廚具和微波爐。上頭那一晚可以煲湯丸和弄些點心來食......

若果接新娘遊戲有「要食的東西」,都可以在這裡準備一下。

斟茶時間都可以煲水呢....




大雪櫃....一定夠用喇!




這個就是我大日子接新娘玩遊戲的大廳喇!大王...你準備係度比我D姊妹玩啦!HAHA




另外,哥哥都帶我地去睇埋REGENCY SUITE。這是位於低層的HARBOUR VIEW房。有海景,又的確好吸引呀!$2,300加一(包早餐),但面積比ONE BEDROOM EXECUTIVE細一點。




房間都幾大,同ONE BEDROOM EXECUTIVE差不多...




好舒服呢!




不過張床好似細少少,旁邊有張櫈。




套房洗手間




廳的裝修和ONE BEDROOM EXECUTIVE差不多...




其實ONE BEDROOM都差不多大和長




不過REGENCY SUITE就沒有爐具和廚具。廳也沒有TIOLET和洗手間,再加上我覺得到時沒有人有時間食早餐,所以即使有海景我也要放棄,最後決定BOOK ONE BEDROOM EXECUTIVE....

因為...(1) 廳的OPEN KITCHEN有爐具、廚具和洗手盤

           (2) 廳有另一個WASHROOM...可供親戚朋友姊妹多一個WASHROOM用

           (3) 面積比REGENCY SUITE大一些



最後即時去FRONT DESK用CREDIT CARD BOOK房,REQUEST了HIGH FLOOR、NON SMOKING和LATE CHECK OUT。

剛開門離開酒店CHECK EMAIL已經收到CONFIRMATION E MAIL....不得不讚賞這酒店的服務和效率。

希望我大日子可以在這裡有個開心難忘的回憶........

6 則留言:

  1. 我都係想book呢間做出門, 可否請教下book 左幾錢一晚?
    同埋包d咩, 幾點check out, thanks
    [版主回覆05/02/2011 22:13:00]下午2:00CHECK IN,第二日中午12:00 CHECK OUT
    我BOOK ONE BEDROOM EXECUTIVE就$2000+10%(無早餐)

    回覆刪除
  2. 咦我都 book 了這家出門呀, 等我比男友睇下先.. thank you for sharing
    [版主回覆05/02/2011 22:12:00]我本身BOOK ONE BED EXECUTIVE
    但BIG DAY前一日去CHECK IN時,佢UPGRADE左REGENCY SUITE的高層海景房比我,仲要平左D...真係開心死我~~

    回覆刪除
  3. 實在太好啊...又會咁架??咁你果日咁好運,笑容實好正啦...我估我到暑假,唔知有無咁好彩?
    [版主回覆05/10/2011 17:42:00]哈...真係唔知呀!不過我真係好早之前BOOK就真~~~唔知關唔關事呢!

    回覆刪除
  4. 您個blog真係好有用呀, 我都係揀左依間酒店出門, 希望佢地都會upgrade俾我啦..haha!!
    [版主回覆07/26/2011 14:01:00]太耐未覆你個message呢!
    哈....我都唔知點解佢地會upgrade比我o家!希望你都可以啦!

    回覆刪除
  5. 我想問下咁你出門個陣有冇灑米呀?
    [版主回覆07/26/2011 14:02:00]我地就出左酒店門先灑米~~

    回覆刪除
  6. 我想問下你book 0個時有冇同佢講話for wedding架? 我今日去睇佢唔俾我book one bedroom executive 呀, 佢話有min. charge係 嘉賓軒海景套房
    [版主回覆05/24/2013 23:30:24]我有話係FOR WEDDING的....我BOOK時仲REQUEST NON SMOKING, HIGHER FLOOR,,,可能我好早之前BOOK,我結婚當天佢仲比對海的房我....超開心!

    回覆刪除