2008年7月15日 星期二

海洋公園遊

星期天去了海洋公園慶祝朋友生日。


我常常覺得海洋公園的管理妥善,不時會做一些吸引遊客的宣傳,所以一般的香港人一年也至少去一次海洋公園。


可能因為去了很多次,而且今次發覺很多地方也有新工程,所以環境可能會比以前差一點。


下面是一隻好可愛的企鵝,大隻只需$159。由於我家太多公仔,否則我一定帶牠回家。



功夫熊貓有姿勢有實際



熊貓館門外的紀念品店,實在太多大大小小的可愛熊貓....大熊貓還眼有淚光。



專程去探望三歲的樂樂和盈盈,誰不知卻用pat pat向著我們睡著了....有點失望。



乘功夫熊貓之勢,有幾位師傅表演功夫。下面位師傅就表演爆鍊。



赤腳站利刀



吸大碗....中國氣功的確厲害



見到一個好可愛的小男孩,誠邀合照。



又是排排小企鵝。



熊貓創意手信。



在日本花園裡的大錦鯉...



海洋劇場,聰明的海豚表演....



一望無際的園內外景色~~~



水母館內我認為最靚的水母~~~



朋友們竟夠膽坐在海盜船的最後排,還在最高點舉手.....大膽指數為五粒星。



夠膽玩越曠飛車嗎?



 


3 則留言:

  1. 玩機動遊戲, 咪攪我
    [版主回覆07/27/2008 20:45:00]我年紀愈大愈唔敢玩機動遊戲...上年都會玩跳樓機,今年?!哈...只係玩飛天鞦韆

    回覆刪除
  2. 真巧! 我也是這幾天去過ocean park! 沒有了鯊魚館真的不值, 改變就是為咗中華鱘! 周圍都是國內同胞! 像是自己才是遊客到了內地般!
    過來我blog看看吧! 我也拍了video!
    [版主回覆07/27/2008 20:46:00]係呀!冇得去鯊魚館...同埋真係好多國內同胞,大家一齊排隊玩機動遊戲。同幾年前相差好遠。

    回覆刪除
  3. 點解你張水母相可以影到好似POSTER咁靚O既...同埋個小朋友真係好得意呀...肥嘟嘟...好似......你!哈哈.....
    [版主回覆07/27/2008 20:48:00]我都覺得張水母相幾靚...係一入水母館第一個缸影o家....可能光多d同埋sharpd,所以就覺得靚d~~~~
    個小朋友真係超得意...我地要向佢爸爸邀請先可以同仔仔影相...

    回覆刪除