2007年11月24日 星期六

發記甜品--- 香酥榴槤卷

以前食甜品會去許留山或滿記甜品,但現在會去發記。


我喜歡這裡的甜品好像很有人情味。每種甜品都會有甜而不膩的感覺,每種甜品也有自己獨有的特色。


每次來到發記,我也會吃「楊枝甘露」。芒果大大塊,既清涼又甜甜,西柚也很多,而且一定是冰涷的。其實地方吃的有時更會有發滾的感覺....


今次與朋友試了下面的香酥榴槤卷,價值$32。正正正~~~喜歡榴槤的人一定會喜歡。


正如其名,酥皮香脆...剛出爐,所以熱騰騰的...與裡面的榴槤配合得天衣無縫。


還有香酥芒果和士多啤莉卷可供選擇。



2 則留言:

  1. 我都鍾意去呢間, 不過未食過呢個, 你講到咁好食, 我都好想去試下~!!!

    回覆刪除
  2. 有無試過將軍澳"聰嫂私房甜品"呀?都好好味家!我上次去食榴槤黑糯米超正!你可以試下呀~~

    回覆刪除