2007年10月19日 星期五

投訴紅磡 YO PARK 處理不當

昨天下午與朋友去紅磡 YO PARK唱K慶祝生日。


已於上午致電去BOOK三點半的位。誰不知三點半去到,竟然同我地講話好多人,叫我地四點三再返黎再安排。我地唔係住九龍區的人,係要專登搭車入去的。


佢話我地三個人本身最多唱兩個半鐘,可以比到我地唱三個鐘。我地山長水遠入到黎,之後又BOOK左餐廳食飯,你比十個鐘我都冇意思。


根本就係佢地處理不當。我BOOK位個時佢可以同我講話冇得BOOK或者今日假期要WALK IN,唔好要我地咁遠入到黎都要等成個鐘。


佢話WALK IN 個D人都冇位。唔好玩啦!我就係見到佢比籌WALK IN 客。


最後我地決定唔唱。又要等先有得唱,唱又未唱夠佢三個鐘就要走,有乜意思?!


但我對佢地o既處理方法極不滿。


其實之時已經試過有些經驗,但佢要我得十五分鐘還可以體諒,要我等一個小時就極不合理。


我相信這是最後一次去YO PARK,大家各位朋友若果去之前都應該諗清楚。


2 則留言:

  1. 佢地的確做得差~
    我聽過一個三歲小朋友o係o個度搞生日 由頭喊到尾~~~
    魔術師遲左幾個鐘先到 去到仲要玩幾分鐘就走~~~

    回覆刪除
  2. 個魔術師係咪你自己呀?!

    回覆刪除