2009年11月4日 星期三

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 7 (PART D) 難忘的吉列豚肉--豚晴

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 7 (PART D) 難忘的吉列豚肉--豚晴


真係唔好意思,個日本旅程寫到宜家都未寫完。唔緊要....等我繼續介紹我地o既day 7行程。


上回講到同大王去了梅田IBAN LURE釣具店,我地之後就去梅田的商場行下街。最後買了幾把靚傘~~我估未來幾年都有傘用了!


由於行到對腳好攰,所以我同大王趁時間早就去搵食,唔係一夜左又要等位喇!


見今次的旅程都冇食日式的吉列豚肉,所以專誠去找一間試下。


我地又係食到係梅田地下街有間叫「豚晴」的鋪,未到食飯時間已經有好多人食,所以走了入去試。結果..............終於知道日本的吉列豚肉係乜野黎。



其中一版的MENU,大部份定食餐都要OVER1,000YEN。



冰涷綠茶~~~正呀!心理上減少熱氣...



嘩!其中一個SET黎左喇!好吸引~~有吉列雞肉、吉列海蝦和豚肉,還有大量好新鮮的椰菜絲。



另一個吉列豚肉定食,有一層架來透氣,讓豚肉保持鬆化。



配菜椰菜絲和蛋沙律真係好好食,因為食落去覺得好FRESH,好清新~~~一邊食熱氣食物,一邊就令到個口冇乜熱氣。



好豐富!快D開動喇!



還有前菜、飯和麵豉湯~~~



自助醬料,按自己喜好塗上美味醬汁。



表面上好熱氣,但食落去...你冇諗過係咁鬆化~~~唔會濟住濟住咁!


豚肉的橫切面看到的紋已經可見一斑。你試一口就知點解一塊肉都有鬆化的感覺。



平時香港食的吉列食物,外面一層厚厚的粉,有一種好炸好油好飽的感覺。但今次真係一D都感覺唔到。


真係冇食過咁好食的吉列豚肉呀!原來本身係可以整到咁好食O家!



你睇我地張單?!傍晚五點半已經食晚餐喇!兩個定食加埋都係2,045YEN,即HK$160左右,已經可以令我地一試難忘,真係好值得!



我們就是ORDER 了當店人氣NO.1和NO.2的定食餐!



認住呢個地址,下次來大阪一定會再黎!


「豚晴」係大阪都有幾間分店:


詳細資料可參考其網頁: http://www.tonharu.co.jp/honten.html



我們去的就是豚晴本店。



地圖如下:



ホワイティうめだノースモール(HEPファイブ地下入口前)
TEL/FAX 06-6312-2710
定休日…奇数月の第3木曜日・元旦


飽嚐完難忘的吉列豚肉餐之後,我們就返心齋橋搵BURTON店。



已經搵左四五次都搵唔到間BURTON店,幫唔到大王細佬買O野。真係唔好意思。


途經為於心齋橋的NIKE店,好大間~~~



行左好耐都搵唔到BURTON店就....唯有宣佈放棄喇!


返酒店同今日的戰利品影下相先~~~~


以下是IBAN釣具店收獲~~~~


我買了BREADEN釣魚衫(質地好好~~)、偏光鏡和BREADEN眼鏡盒。



2,200YEN可以裝眼鏡或一些小物,這個盒仔可以掛在餌木袋上。



大王的收獲都唔少.....POPPER、鈎、餌木鐳射貼、釣魚貼紙、綁結器和姣蝦~~



我好鍾意呢張貼紙,增加戰鬥力,誓要釣到隻3KG UP的外星人。



限定生產的POPPER



姣蝦減價系列~~~~



另外,我係奈良買了一枝鹿鹿筆(630YEN),最後送了給妹妹。



還買了五把傘,其實有三把是送給人的。



這把是我買給自己的,覺得顏色好清好柔,而且有個袋仔裝住,好方便~~~



聽日就返香港喇!臨別秋波,大王話要試多次四天王拉麵~~~



嘩~~~依然賣相吸引~~~义燒拉麵!


香濃湯底配上幼細麵條。



宜家係香港打呢篇BLOG,突然間好掛住日本的美食~~



依依不捨的心情,影下一D日本的文化先~~


MY MELODY夾公仔機令我回想起初初和大王來日本的時候,我們夾了很多公仔返香港。



魔人布歐公仔好趣緻,令我回想起以前中學時代有個同學話我似布歐~~~


(真大獲....但又好好笑..)



大阪之旅第七天行程完滿結束.....


睇黎真係幾面對就快返香港的事實!


4 則留言:

  1. 下次去帮我夾 melody 公仔 please!
    我都好掛住日本呀... 尋日先同老公講想快 d 再去...  不過佢話要儲多 d 彈藥先, 因為家下 yen 貴喎...
    [版主回覆11/05/2009 14:20:00]哈哈~~~好呀!下次我地幫你夾啦!因為夾返黎拎返屋企冇位放,所以呢幾次去都冇夾喇!
    panda媽...鍾意日本o既人真係成日都咁掛住日本..不過宜家d yen真係太貴喇!儲多d彈藥,到時一炮過駛哂d錢去仲開心~~~
     

    回覆刪除
  2. D炸物都好熱氣吓咁喎 一見MELODY公仔, 我知卜友PANDA媽實會發哂狂架啦
    [版主回覆11/09/2009 11:27:00]甘太...其實真係冇想像中咁熱氣~~~但真係好好食.....
    我都知panda媽見到melody一定......

    回覆刪除


  3. 傘很靓, Design 很special 难怪你買五把…









    [版主回覆11/09/2009 11:28:00]係呀....每一把傘都唔同性格..有古典的,有優雅,有氣質的...

    回覆刪除
  4. 睇到我好肚餓呢......  正!!  魔人布歐都比你見到, 好犀利呀!!
    [版主回覆11/09/2009 11:28:00]我宜家睇返都好肚餓.....
    我都覺魔人布歐公仔好少見到,但佢個樣又好趣怪...見到就想笑....

    回覆刪除